biri de demiş ki "eskiden ülkücü dendi mi bir ağırlığı olurdu".
arkadaş ben hangi ülkede yaşıyorum lan. ben kendimi bildim bileli ülkücü-milliyetçi dendi mi aklıma; kaba-saba, neye inandığını bilmeyen, ağzı bozuk, eli tespihli, beli silahlı, boş-beleş mahalle kabadayıları geliyor.
07.05.2018 · 28. sıra
selim alai
06.05.2018 21:46