Sık geçen başlıklar

4 haziran 2021 doğal gaz keşfi 2

ekşi'de gör
yıllardır otu boku keşfediyorlar, otu boku bulduk diyorlar. hani aq ?

bilader sövmeyeyim diyorum, ama dayanamıyorum. 20 yıldan beri oraya onu sattık, yok şuraya şunlardan verdik, yok buraya iha siha sattık, yok orda bunu bulduk, yok o tankı yaptık, yok bu tankımız göklerde, be amına koyayım neden o zaman benim alım gücüm, ekonomim, ülkenin refah seviyesi yükselmiyor biri bana şunu açıklasın ben kafayı yiyeceğim ya arkadaşlar.

ulan geçen gün polonya'ya bilmem kaç milyon dolar iha miha bi ton bişey sattınız, anasını satayım satıyorsunuz, bilmem kaç senede sattınız, lan nerde o paralar, hani olum, alo benim ekonomim çöküyor, alım gücüm çöküyor, ölüyoruz burda alo esnaflar ölüyor hacı yeter artık ya.

lan buldunuz madem kullanın şu siktiğimin şeylerini da artık yeter amına koyayım