Sık geçen başlıklar

4 gün tatil sonrasında çalışmak 1

ekşi'de gör
çok güzeldir. hele ki dönüş çarşambaya denk geldiğinde. çünkü 3 gün çalışıp yeniden tatil olacaktır.

gençler, şükredelim çalışacak bir işimiz ve çalışabilecek sağlığımız olduğu için.

öptüm, kib. bye.