çok güzeldir. hele ki dönüş çarşambaya denk geldiğinde. çünkü 3 gün çalışıp yeniden tatil olacaktır.
gençler, şükredelim çalışacak bir işimiz ve çalışabilecek sağlığımız olduğu için.
öptüm, kib. bye.
29.06.2017 · 34. sıra
gevrekli
28.06.2017 08:52 ~ 11:42