sanırım hollandalılar her an akıllarına hollandalı oldukları geldiği için gülümsüyorlar.
yeniliyor muyuz? fark mı yedik? dur ya ben hollandalıyım, bir mutluluk bir gülümseme geldi yine.
düşünsene gol yiyen kalecinin güldüğünü. linç ederler.
05.09.2021 · 2. sıra
umuda yolculuk olmasada olur
04.09.2021 19:11