izlerken aklıma yugoslavya geldi ve üzüldüm açıkçası. ne o koltukta tito'yu öyle oturtabilirlerdi ne de böyle sikko sözleşmeler yaptırabilirlerdi. böl parçala yönet dedikleri tam olarak bu görüntüde mevcut.
yugoslavya döneminden bir görsel;
https://pbs.twimg.com/…qly-m?format=jpg&name=medium
(üst sol tito, üst sağ nixon. alttakileri biliyorsunuz zaten.)
07.09.2020 · 23. sıra
kafatasi profesoru
06.09.2020 00:16 ~ 02:21