öncelikle söyleyeyim, beşiktaşlıyım.
6-0 olsun, liverpool olayı olsun, pendikspor olsun, bu gibi yenilgiler işi eğlenceye döken şeylerdir. arada bir olması da bence gayet gerekli ve güzeldir. bir beşiktaşlı olarak, bana leeds ve liverpool maçları hatırlatıldığında sinirlenmiyorum, bilakis gülüyorum.
siz de gülün kardeşim. futbolu goygoy için, eğlence için takip edin. fanatik olmayın, birbirinizi kırmayın. spor bu... maksat kafa dağıtmak. kinlenmek değil.
cimbom'u tuzladılar, iyi de ettiler.
06.12.2019 · 11. sıra
gizli vezne
05.12.2019 01:56