açıklamanın devamını yazmamışsınız. devamı da şöyle,
"fenerbahçe bize 1 puan verdiyse, aptallığından verdi. ben orada söyledim. 20 tane pozisyona girdiler, gol atamıyorsun. ne yapalım biz kendi kalemize mi gol atacağız? bir bir frikik attık kalecinin aptallığı girdi içeri. başka pozisyonumuz yok. sonra fenerbahçe'den 1 puan aldık diye millet bize kızıyor. o zaman biz kapatalım, oynamayalım ligde."
05.02.2024 · 7. sıra
harry piper
04.02.2024 13:41