giyimin türkiye'de ucuz olduğunu söyleyenleri gördüğümüz başlık.
maşallah sudan ucuz hamdolsun.
edit : 40 bin tane mesajdan sonra zorunlu edit yapıyorum . dostlar , arkadaşlar , kardeşler dolar üzerinden fiyatlandırıp mesaj atmak zorunda değilsiniz .çünkü bir akıllı siz değilsiniz . çok acayip , inanılmaz bir şey söylüyor gibi mesaj atmayın .
biz de biliyoruz dolara vurunca 300 liralık bir sweatshirt ün yaklaşık 20 dolara denk geldiğini.
fakat amk biz maaşı dolarla almıyoruz veya almanyadan yarışmaya katılıp , yarışmacı arkadaşlara başarılar dilemiyoruz .
neden dolarla maaş alıyor gibi açıklama yapıp , pahalı değil ucuz diyorsunuz . bunu söylüyor diye çok mu zeki olduğunuzu düşünüyorsunuz ?
bu ülkede giyim maalesef pahalı , bunu ben yapmadım , keşke elimde imkan olsa da sizlere de dolarla maaş verdirsem de ucuz diye bana mesaj attığınız zaman ,
mantıklı olsa söylediğiniz.
05.02.2022 · 19. sıra
akm7
04.02.2022 14:43 ~ 22:48