Sık geçen başlıklar

4 şubat 2020 kızılay başkanı'ndan vergi açıklaması 1

ekşi'de gör
link

arap kızılayı mı yoksa türk kızılayı mı bilemedim.
videodaki arka fon harika olmuş. arap seviciliğinin sıçramadığı yer kalmadı.

kerem kınık isimli şahıs, başkentgazı savunmuş. belli ki iyi fırça yemiş.
kızılay üzerinden bağış yaparak, vergiden muaf olması yalandır demiş.
iyi de güzelim, vergi kaçırmak başkadır vergiden kaçınmak başkadır diyen kimdi?
ayrıca ensar'a parayı direkt vermek yerine niye kızılay üzerinden gönderiyor parayı?
kızılay niye paravanlık yapıyor?
kızılay üzerinden bağış yapmanın sebebi nedir?
ve sen kızılay'ın başına geçtiğinden beri ne oldu da yapılan bağışlar 20 kat arttı?
şirketler niye artk kızılay'a bağış yapar hale geldi.
bunları açıkla sen bize, boş yapma.

bu arada kızılay başkanı kerem kınık kim diye soracak olursanız; orospu çocuğu fethullah gülen'e aşık bir mürittir kendisi.