Sık geçen başlıklar

33500 tl maaş + günde 10 hasta + nöbet ertesi izin 1

ekşi'de gör
doktora verilen paraya acımayacaksın arkadaş. bu adamlar can kurtarıyor. üzerlerindeki baskı hanginizde var? üstünüzle yaşadığınız sürtüşmeye benzemiyor kimse kusura bakmasın. tek bir yanlışın dönüşü olmuyor bazen.

kıçın başın biraz ağrıyor hoop kalkıp gidiyorsun. vücudunun sağlıklı işlemesini sağlıyor bu insanlar. hala gelmiş maaş eleştiriyorsunuz giderseniz gidin diyorsunuz.

cb de giderseniz gidin yurt dışından adam getirtiriz diyor. e nerde kaldı amk yerli ve millilik? kusura bakmayın arkadaşlar ama biz kendi milletimize sahip çıkmazsak başka kimse bize sahip çıkmaz. ilerde göt gibi ortada kalırsak anlarsınız.