ne kıskanması oğlum, z kuşağına anca acıyabiliriz. hayatları akp ile geçti, gençlikleri yarrak gibi ekonomik bir ortamda geçecek. gerçi bizim de gençliğimiz akp ile geçti, orta yaşlılık halimiz yarrak gibi bir ekonomik ortamda geçecek.
y kuşağını anlamaktan biraz uzaklardı kendileri, şimdi sike sike anlayacaklar. ama esas acıdığım, zehir gibi olup da bunu değerlendiremeyecek olduğumuz alpha kuşağı. resmen sefaletle boğuşacaklar. hem de o pırıl pırıl kafalar.
25.06.2022 · 23. sıra
gumus tepside pistik
24.06.2022 00:21