- benim müritlerim yok varsa da tanımam ben kimseyi bilmem sadece emekli vaizim
- gelirim falan yok zengin degilim kitap telifleri ile geçiniyorum maaşımı kestiler. :((
- amerika süper bir ülke. doktorları falan cok iyi. bana cok iyi bakıyorlar :((
- bazı adamlar cok kötüler. bana buyu yaptılar abi. beni oldurmeye çalıştılar. :((
- obama abi beni vermeyeceksiniz di mi o kotu adamlara :(( vermeyin beni abi. ben sizin çocuğunuz olurum abi :((
01.08.2016 · 21. sıra
lezzetli cipetpet
17:44