var odası: hocam gel şuna bak penaltı mı
hakem: penaltı bu veriyorum valla
var odası: yarramı penaltı ofsayt var. siktirgit şimdi
hakem: la beni niye çağırdınız ancuklar. ayrıca ofsayt değil ki
var odası: lan siktir git maçını yönet
01.02.2023 · 2. sıra
bahamababy
31.01.2023 20:31 ~ 20:34