sokayım maçına lan, kazansak playoff'u garantiliyorduk 9 maç kala, yani ne kadar önemli olabilir şu maç düşün. ama bu sonuca üzülüp maç sonu bayernli oyuncuların röportajını izlemeyenler çok şey kaçırdılar. maçın oyuncusu -ve nba'de kyrie erwing'den sonra 2. sırada draft edilen- derrick williams: "en iyi takıma karşı oynamak ve kazanmak benim çocukluk hayalimdi" danilo barthel: "bu takıma karşı bu galibiyet inanılmazdı" koç radonjic: "en iyi takıma karşı oynadık, rüya gibiydi". aklımda kalan bunlar detaylarını euroleague.net verir zaten.
de şunları bu ahir ömrümüzde bavyeralılardan ve böyle amerikalılardan duymak da varmış. hayat çok garip. fenerbahçe çok büyük.
02.02.2019 · 35. sıra
tavuksuyu
01.02.2019 01:07 ~ 01:19