--- spoiler ---
ne kadar üzücü…
bu ülkede genelkurmay başkanlığı yapmış, milli savunma bakanlığı yapmış şimdi de milletvekili olmuş bir insanın komisyondaki üyenin “ak partili mi?, chp’li mi?” diye partisini sorması hatta konuşmasından bile anlayamıyor olması, 9 yıldır milletvekili olan defalarca tarafına soru önergesi vermiş hatta bütçe görüşmelerinde yüzüne direkt konuşmuş ve soru sormuş milletvekilini tanımaması, komisyon başkanı olarak komisyonun işleyişini hiç bilmemesi…
benim verdiğim önerge; tsk’nın omurgası astsubayların ve uzman çavuşların hakları ile ilgiliydi. kendisi önergemin ret sebebini soruyor yanındakine 'niçin?' diyor, 'niçin' demek adam haklı demek… benim haklı olduğumu görüyor ama yanındaki 'bilgi geldi reddeceğiz' diyor, reddediliyor. yani sorgulamaması… yani hiçbir iradesi olmaması... ne kadar acınacak bir durum. ne kadar üzücü bir durum.
bu ülkede genelkurmay başkanlığı yap, milli savunma bakanlığı yap, tsk’yı sevk ve idare et ama önüne gelen askerin özlük hakları ile ilgili önergenin neden reddedildiğini bile bilme, bilgi geldi deyip reddet, sorgulama... bu çok acınası bir durum.
iki şeye üzüldüm. birincisi; uzman çavuşun, astsubayın onların nezdinde hiç kıymetinin olmaması, onların geleceğini ilgilendiren bir önergeyi hiç sorgulamadan reddetmeleri.
diğeri; hulusi akar’ın durumu! ben burada ne arıyorum, ne yapıyorum haleti ruhiyesinde ve yaptığı işten bir haber. yanındaki memurun yönlendirmesine göre hareket ediyor, kendi iradesi yok, “bilgi geldi” denmesi yeterli onun için.
umarım, en azından kendi içinde içine düştüğü durumu sorgular !
--- spoiler ---
https://x.com/…448755?t=gq_kvc8webwzob3blwxd6g&s=19
02.06.2024 · 38. sıra
sagliginiz icin
01.06.2024 07:36