- aziz milletini en kalbi duygularla selamlıyormuş
- hamdolsun ki pek çok müjdeyi ve sevinci sizinle paylaşıyormuş
- “trt yıldız” diye bir kanal açılmış. izleyecekmişsiniz. trt belgesel gibi uyku getiren bir kanal değilmiş. belli mi olur gece 12'den sonra kırmızı nokta çıkarmış belki... bi bakınızmış...
- beşiktaş'ı şampiyonluğundan dolayı tebrik etmiş.
- önümüzdeki sezon futbol maçları seyircili oynanabilirmiş.
- anadolu efes'i de kutluyormuş.
- kuzey marmara otoyolunun açılışını yapmış. bu yollar çeşitli kavşaklarda içeriyormuş. sırf siz "yol yabtı... ee ama yol yabtı" diye avutun kendinizi diye çalışıyormuş. otoyolda ne kadar ücret alınacağını ise siz küfür etmeye şimdiden başlamayın diye sonra söyleyecekmiş.
- güçlü türkiye yolunda halkından sabır, dua ve metanet diliyormuş. özellikle bol bol dua edinizmiş. bilimle yada ilimle değil, metafizik ile engelleri aşacakmışız.
- türkiye için yapacağı daha çooook şey varmış
- kendisinin 2023'te aday olamayacağını söyleyenlere sürprizi varmış. ölse bile mezarından ülkeyi yönetmeye devam edecekmiş.
- ilk "zombi cumhurbaşkanı" olarak tarihe geçmeyi planlıyormuş
- turizmde umutlar yerli turiste bağlıymış. parası olan varsa tatile çıksınmış. parası olmayan evde oturup turistleri rahatsız etmesinmiş.
- delik çorapla, yırtık ayakkabıyla turistlerin karşısına çıkıp erdoğan'ı rezil etmeyinmiş.
- binali'nin oğlu venezuela'ya neden gitti diye sorup duruyormuşsunuz. size neymiş... farz edin ki kızların götüne bakmaya gitmiş
- defne hanım'ınki kadar olmasa da, venezuela kızlarının da götü fena değilmiş
- türkiye'yi hedeflerine aşkla, şevkle, şehvetle, yüksek vergili gondiklemelerle ulaştıracakmış
- geçen hafta polonya cumhurbaşkanı'nı gelmiş, onu ağırlamış, onlara siha satmış
- amerika merkezli şirketlerle görüşmüş. onlarla konuşmuş. ne kadar paraları varsa hepsini türkiye'den çekme kararı almışlar. allah allah neden böyle olduğunu o da anlamamış
- milletin "hayali" olan taksim camii'yi açmış. eğer hayaliniz bu değilse, bir sonraki camii'yi bekleyinizmiş... eğer hayaliniz genelev yada masaj salonu ise daha çok beklermişsiniz.
- taksim camii istanbul'un sembol eseri olmuş. kendisi neye "sembol eser" diyorsa, sembol eser oymuş. muhalefet etmeyinizmiş
- çamlıca kulesi de istanbul'un simgesi olacakmış. yapacak inşaat firması da tanıdığınınmış. sert olacakmış, uzun ve kalın olacakmış, 4 kutu viagra içmiş gibi olacakmış...
- bu arada viagra demişken; bi yaştan sonra içmemek lazımmış. kalp krizi geçirtiyormuş. insanı defne hanımlara rezil ediyormuş
- gençlere 2053 vizyonu için şimdiden çalışmalarını tavsiye ediyormuş. işsiz yada ceplerinde 5 kuruş olmayan gençler bunu bir şekilde yapsınmış. kendisi talimatı vermiş işte
- 2053 vizyonu çok kıymetliymiş. dişinizi birazcık daha sıkınızmış. inşallah bir asır sonra türkiye'yi rayına oturtacakmış
- salgınla mücadeleyi kararlılıkla sürdürüyormuş
- bu kapsamda ne kadar para varsa size dağıtmış. milli gelirine oranla en fazla halkına para dağıtan ülke türkiye'imiş.
- eleştiriyormuşsunuz ama ekonomi yüzde 7 büyümüş... nabermiş...
- bu istatistiği kimin tuttuğuna falan bakmayınızmış. tüik hesap hatası yapmazmış. yüzde 7 büyüdük diyorsak büyümüşüz işte.
- keşfedilen 3 yeni petrol kuyusunu kendisi bulmuş, "kazın lan şurayı bakayım" demiş aha petrol fışkırmış. ne kadar mübarek bir lider olduğunu buradan anlayınızmış
- ha akaryakıt fiyatlarına etkisi olmayacakmış ama bulduğumuz kuyularla övünmek zaten size yetermiş.
- görüntülü konuştuğunuz insanlara dikkat edinizmiş. mafya liderlerinin her söylediğine "evet ya, aynen, haklısın, tabi aaeebii” diyerek kafa sallamayınızmış. sağ kolunuzu ensenize atmayınızmış.
- içişleri bakanımıza atılan iftirilara karşı onun yanındaymış. zaten kendisi çıktığı televizyonlarda haklılığını anlatıyormuş.
- kia marka arabasıyla çorum'a gittiğiyle, yazıcısının bik bik bik diye ötmesiyle, 95 yılında neler yaptığıyla suçsuz olduğunu ispatlamış
- "engin sigorta" anılarını anlatmaya devam etmesi konusunda da gerekli talimatı kendisine vermiş.
- "tasma takıp gezdireceğim" diyenler şov yapıyormuş. kuçu kuçuların gezdirilmeye değil, bir kap su ve yemeğe ihtiyacı varmış...
- aşı çalışmalarına tam gaz devam ediyormuşuz. yıl bitmeden kendi aşımıza kavuşmuş olacakmışız.
- haziran ayında kimi yakalarsa aşılayacakmış. aşıyla banyo yaptıracakmış. daha da "aşı nerede" diyenin ağzına sı...
- salgın sebebiyle çekilen sıkıntınızı görüyor ve anlıyormuş. provakasyonlara kulak asmayınmış. en hayırlısı neyse onu uyguluyormuş.
- böyle bir cumhurbaşkanı her millete nasip olmazmış. yatın kalkın şükredinmiş
- haziran ayı boyunca hafta içi ve cts günü akşam 22:00 - 05:00 arası yasakmış.
- cts 22:00 - ptz günü 05:00 arası da yasakmış
- salgın bahane edilerek pazar günü fingirdeşmelerinizin önüne geçildiği ise “külliyen” yalanmış
- yeme-içme yerleri 07.00-21.00 saatleri arasında belirlenen kurallara göre masaya servis yapabilecekmiş. saat 24.00'e kadar da paket servisini sürdürebilecekmiş.
- pazar günü sadece paket servis olacakmış.
- yemek sepeti nevzat yine köşeyi dönecekmiş
- kahvehane, kafe, spor salonları pazar günü hariç sabah 07:00 - 21:00 arası çalışabilecekmiş.
- aldığı kararların hayırlara vesile olmasını şey ediyormuş.
- hepinizi "metafizik" dileklerle uğurluyormuş
- sağlıcakla kalacakmışsınız
01.06.2021 · 2. sıra
deadgodinme
31.05.2021 00:00 ~ 21:42