dolar kuru;
kasım 2021: 9"---12"
aralık 2021: 13"-18"
ocak-şubat 2022: 13"
mart-nisan 2022: 14"
mayıs 2022: 15"
haziran 2022: 16"---17"
temmuz 2022: 17"
ağustos 2022: 18"
eylül 2022: 18"
ekim 2022: 18"
kasım 2022: 18"
aralık 2022: 18"
ocak 2023: 18"
şubat 2023: 18"
mart 2023: 19"
nisan 2023: 19"
mayıs 2023: 19"
haziran 2023: 19"---26"
temmuz 2023: 25"---26"
ağustos 2023: 26---27"
eylül 2023: 26"-27"
ekim 2023: 27"-28"
kasım 2023: 28"
aralık 2023: 28"-29"
---giriş---
endüstri devrimi ile üstünde güneş batmayan britanya imparatorluğu dünyanın dört köşesinde ışıl ışıl parlarken, ingiltere'de 8-10 yaşında çocuklar fabrikalarda döve döve zorla, yorgunluktan ölene kadar çalıştırılıyorlardı.
abd ve sovyetler 1950'lerde, 60'larda ve 70'lerde bir yandan bilim ve teknolojinin sınırlarını zorlayıp uzay yarışına girmişken, diğer yandan dünyanın dört tarafında nükleer bomba denemeleri yapıyor, vietnam gibi ülkelerde karşı tarafları destekleyerek milyonlarca insanın ölümüne sebep oluyorlardı
yani; homo sapiens sapiens formatında yaşadığımız sürece altın çağ gelmeyecek, dinler ve muhafazakarlık sona ermeyecek.
yerlerin ve göklerin bir yaratıcısı olduğuna inanan bir kardeşiniz olarak söylüyorum; evrim kanıtlansa, nükleer füzyon birincil enerji kaynağı haline gelse ve hatta teknoloji yardımıyla insanın fiziksel ve zihinsel olarak üst seviyelere taşınmasıyle insan bilinci vücuttan ayrılsa bile necip milletler muhafazakarlıklarından ve inançlarından vazgeçmeyecek.
en başta yazdığım gibi, tıpkı bundan önce olduğu gibi zamana ve koşullara adapte olacaklardır. ki, pragmatist bakış açısıyla adapte olmaları da gerekmektedir.
gelişme;
ister tanrı, ister uzaylılar, ister bin yıl sonra bir milyar kübit işlemli hızla çalışan süper kuantum bilgisayarda çalışan bir programcı, veya transhümanist çağların genetik mühendisi tarafından yaratıldığınıza inanın, yaratıcının olmadığı gerçeği delilleriyle ispatlansa bile din ve öteki dünyada cezalandırılma korkusu neciplikte ısrar ve inat eden milletler & kitleler için zorunlu ve gereklidir!
---sonuç---
dolar kuru 1.000 (yazı ile bin) liraya çıksa ve 1 hafta sonra seçim yapılsa, karşısundaki aday kim olursa olsun sayın joko widodo gene % 50 civarında oy alır.
dünya liderimiz, kıymetlimiz, başkan joko widodo'ya bıraksalar kuru tüm yıl 29 lirada sabit tutar.
ama dış güçler ve onların içerideki layik, atayiz, fedonist, bidonist, mason ve hatta farmason uzantılarının yapacağı envai ibnetorluklardan dolayı 60 liraya kadar çıkar.
sonra sesine kurban olduğum nur yüzlü jokowi demir yumruğunu vurup 50 liraya indirir.
aslında zalim dış güçler bıraksa 10 liraya indirir, ve hatta hayın muhalifler olmasa 1 liraya da indirir.
faizi de sıfıra indirir. ama farmasonlar ve onların içerideki uzantıları bırakmıyorlar.
velhasılkelam kur kaç lira olursa olsun necipoğlunecip milletimizin çoğunluğunun siyasi görüşünü zerre değiştirmeyecektir.
velhasılkelam şu an kafam asfalt; onun için yukarıda yazdıklarımda bir tutarlılık aramayınız. sonucunu değiştiremeyeceğiniz olaylar için de canınızı sıkmayınız değerli ekşici kardeşlerim.
açın şu şarkının sesini, kalkın dans edin.
çok yaşasın, bin yaşasın president jokowi!
https://youtu.be/8aan9rdzrw4?si=ldjgsll9d_vm2ozd
hepinize şahane bir 2024 diliyorum. ;)
02.01.2024 · 10. sıra
tahirikemal
01.01.2024 00:05