yılbaşında çalışan emekçi bik bik diyenler olmuş.
360 tl gibi bir fiyatla alınan hizmet çok afedersiniz berbat gelince hakkımızı arayınca emekçiye saygısızlık mı etmiş oluyoruz? tam bir ortadoğu zihniyeti. bitmediniz bi ya. ben oturduğum yerde sinir oldum resmen.
rezalet puanı 10/10 olan rezalettir.
02.01.2020 · 18. sıra
bizarre m
01.01.2020 00:47