Sık geçen başlıklar

300 tl'lik parfüm sıkıyorum hesabı erkek ödesin 1

ekşi'de gör
80 tl'lik fondöteni sürmeyip 300 tl'lik givenchy parfümü sıkmazsa bir boka benzemediğinin farkında.

özgüven problemi yaşayan kadın beyanı.

edit: ayrıca biz ne yapıyoruz amk buluşmaya gelirken, taşşaklarımıza ernet mi asıyoruz?