şu sözlükte bilmem kac yasinda yıldır varım. amma okur, amma yazar. belki onbinlerce başlık gördüm, troll falan ne ararsan. fakat böylesini ilk kez görüyorum, olum hiç mi moderatör kalmadı lan? maaşlarını ödeyemiyorsanız aramızda toplarız abicim, noluyo ya?
forumdan da öte bir noktaya gidiyoruz.
edit: (bkz: hayırlı feysbuk'lar)
25.11.2019 · 9. sıra
koyu renkler
24.11.2019 01:14 ~ 01:17