Sık geçen başlıklar

30'luk yazarların sözlükte takılma amacı 1

ekşi'de gör
şu sözlükte bilmem kac yasinda yıldır varım. amma okur, amma yazar. belki onbinlerce başlık gördüm, troll falan ne ararsan. fakat böylesini ilk kez görüyorum, olum hiç mi moderatör kalmadı lan? maaşlarını ödeyemiyorsanız aramızda toplarız abicim, noluyo ya?
forumdan da öte bir noktaya gidiyoruz.

edit: (bkz: hayırlı feysbuk'lar)