Sık geçen başlıklar

30 yaşında saçın beyazlaması 1

ekşi'de gör
insan bu duruma bir süre üzülüyor. birkaç yıl geçtikten sonra ise üzüldüğü zamanlara gülüyor. senin elinde olduğunu sandığın çoğu şeyin aslında takdir edildiğini anlıyorsun. mevlana'nın bir cümlesi beni uyandırmıştı. "allah'ın takdiri, kulun rızasıdır" demiş. öyle bakmaya çalışıyorum artık hayata. bak mesela en çok korktuğum şeylerden biri saçlarımın dökülmesi idi. yarın sabah uyandığımda saçlarımın tamamen döküldüğünü görsem, ayna karşısında tebessüm eder, yola devam ederim. yok yok, gözyaşlarım sel olur sanıyorum :) kan ağlarım hatta. mevlana'yı okumakla onun gibi düşünmek aynı şey değil.