30 yaş "her şey" için yeni başlama yaşıdır.
30 yaşından sonra 40 kilo verdim
30 yaşından sonra aşık oldum
30 yaşından sonra işimde iyi yerlere geldim
30 yaşından sonra en iyi sevişmeleri yaşadım
30 yaşından sonra kaliteli dostluklar kurdum
30 yaşından sonra ülkeyi gezmeye başladım
30 yaş insanın kendini tanımaya başladığı ve ayaklarının yere çok daha sağlam basmaya başladığı yaştır. karamsarlığa hiç gerek yok.
07.08.2022 · 6. sıra
gkhns
06.08.2022 00:26 ~ 01:14