Sık geçen başlıklar

30 yaşına gelip öss netleri ile övünen insan 1

ekşi'de gör
leblebi niyetine çözermiş z kuşağı, ya troll ya espri yapıyor. oecd ülkeleri arasındaki araştırmalarda ortalama 3 matematik çözen çıkmıyor fen liseleri dahil. her sene sırf bu araştırmalarda sizin açıklarınızı kapatmak için sınav sistemini değiştiriyorlar, en sonunda barajı bile kaldırdılar. daha bırak matematiği ana dili türkçeyi anlamaktan bihaberler.