Sık geçen başlıklar

30 yaş üstü olup süt içen insan 1

ekşi'de gör
30 yaşıma kadar her gün neredeyse 1 litre içerdim. artık felaket gaz yapıyor ve midem ekşiyor. laktozsuz sütü de sevemedim değişik bir tadı var. alpro denedim bir ara o da fiyat olarak zorladı. mecbur azaltma kararı aldım. arada eserse günlük süt alıp şımartıyorum kendimi.