öncelikle başlık sığmadı o yüzden kınamayın arkadaşlar. istanbul valisinin yaptığı açıklamaya göre ağustos sonuna kadar istanbul'da ormanlara girişler yasaklandı.
görsel
açıklama kısaca;
istanbul’da orman yangınlarıyla mücadele kapsamında;
artan sıcaklar ve kuvvetli rüzgar nedeniyle 30 temmuz-31 ağustos tarihleri arasında
ormanlara girmek
orman çevresinde ve içinde mola vermek
orman alanlarında piknik yapmak yasaklanmıştır.. şeklindedir.
31.07.2021 · 38. sıra
isimbulamadik
30.07.2021 14:47 ~ 14:58