garibim beck'e faul yapılınca hakemler nedense tersini görüyorlar, biraz evvel yine aynısı oldu amk... şaka mı lan bu?
(bkz: 6 aralık 2016 dinamo kiev beşiktaş maçı)
bu arada pepe'nin bu faulden sonra takımın hakkını savunması da gözümden kaçmadı... koçum benim.
31.07.2017 · 31. sıra
madmen
30.07.2017 21:30