ihlal durumunda vur yetkisi verilmiş ne olmalıydı? ihlal yapanlara telsizden merhaba diyin emri mi verilmeliydi?
ihlale ses çıkarmasalar olmaz, şiddetle kınasalar dalga geçersiniz, yetki verseler savaşa hayır dersiniz.
tsk'ya biraz saygınız olsun. hükümetten ayrı tutun. bu ülkenin sınırları onlara emanet.
31.01.2016 · 19. sıra
baskasindanbaska
30.01.2016 20:29