Sık geçen başlıklar

30 nisan 2022 türkiye'nin ihracat rekoru kırması 1

ekşi'de gör
yukarıdaki kekoya ithafen!

o rakamın içinde benim yapmış olduğum ihracatın da payı var. tabii küçük bir rakam!

türk halkının çok pahalı diye alamadığı ürünleri avrupa ve amerika'ya yolluyoruz. onlar için çerez parasına.

bu keko da zil takıp oynuyor kendi halkı fakirleşirken.

edit:imla

edit2:mesajlara ithafen!

evet ben ihracat yapınca kar marjım daha yüksek, daha çok kazanıyorum. pazarlık filan yapmıyorlar. iade değişim derdi yok. her haliyle çok güzel!

ben de tüketici olarak farklı ürünleri alırken sıkıntı yaşıyorum ve daha çok yaşayacağım. sıkıntı bu!

tarkan, cem yılmaz ve ses çıkaran diğerlerinin tuzu kuru ancak senin benim için bağırıyorlar. tarkan ve cem yılmaz tvde program yapsa senin hayalinde göremeyeceğin paraları bir sezonda kazanırlar. şunu bir anlayın artık.

her ses çıkaran durumu kötü olduğu için veya kazanamadığı için ses çıkarıyor değil.

burnumuza kadar boka battığımız için dik duruyoruz diye bir durum var!