Sık geçen başlıklar

30 nisan 2021 mehmet boynukalın'ın hadsizliği 1

ekşi'de gör
üst edit: hesabını kapatmış yobaz.
sebebi neydi diye soran olursa, mustafa kemal'in gençleri dersin.
bundan sonra böyle. siz kaçacaksınız, biz kovalayacağız. herkes haddini bilecek. sana telefon açan büyüğüne de selamlar.

şu tweet ile yaptığı hadsizliktir.

bugün bir tweet atmış ve maaşını alkolden alınan vergiyle değil de geri kalan kısmıyla aldığını yazmıştı. bunun üstüne birçok vatandaş kendisine hakkını helal etmediğini dile getirdi. boynukalın ise hakkını helal etmeyen insanlara ithafen; "vergilerinizden bana düşen hisseden hepinize kaliteli pamuk aldım" diye bir tweet attı.
bu ne hadsizlik. bu ne soytarılık. bu zihniyette bir herif, bu ülkede üniversitede akademisyen üstelik.
tam da bu yüzden yobazlaşıyor gençlerin bir kısmı.
bunların elinden nesil geçiyor.
sen bu devlete vergi ödeyen tek bir vatandaşa bile sana pamuk aldım diyemezsin.
haddin değil. hangi makamı istiyorsun direkt söyle. derdin ne. oturmak istediğin yeri söyle.
daha düne kadar twitter'da yok iken ayasofya'ya atandıktan sonra ortaya çıkıp milleti hep kutuplaştırma çabanın asıl sebebi ne onu de.
pamuğu da kafana takma. bunlar basit şeyler.
kanalların açık kalsın hem. hava alırsın.

kendisi imam olduğu için pamuktan dem vuruyor.
ahlaksızlık yapıyor yani. güya götünüze sonunda ben pamuk tıkayacağım demeye getiriyor.
güya müslümanların ibadet ayı olan ramazandayız.
güya bu sakallı soytarı da bir imam. ne güzel değil mi?
halkı kışkırt, hakaret et sonra da ayetler paylaş.

bre şeref yoksunu herif.
madem alkole bu denli karşısın. alkolün ithalatına, üretimine izin veren devletten alma maaş.
bir de diyor ki ee ben alkolden alınan vergiden değil, diğer vergilerden maaş alıyorum.
alkolden alınan vergi ayrı havuzda mı toplanıyor? ne içiyorsun sen öyle?
orada bile aldatmaca, orada bile işine gelir gibi lafı sözü yontma. tipik siyasal islamcı.

bu sakallı yobazı susturacak kimse yok mu?
gece gündüz halkı galeyana getirecek tweetler atıyor.
yobazlık akıyor dilinden. ve emin olun islama, haçlı ordusu bile bu denli zarar vermemiştir. 3 gün ayasofya'da iki rekat namaz kıldırdı, eline de bir kılıç verdiler diye kendini şeyhülislam sandı işe yaramaz.