çay sarıp içiyordum, o da zamlandı. neyse yakında park var, ordan çimen toplarım.
edit: "inşallah daha da zamlanır da, bırakırsınız" diyenler, lafım size. benzine, ekmeğe, çaya, ete, süte ve bilumum ihtiyaca zam geldikçe mabadımla gülüyorum. müstahak ulan size her şey.
edit no 2: vay efendim neymiş diğer ihtiyaçlarla aynı şey değilmiş sigaraya gelen zam. bu alnına koyduğum maddesini sadece maaşlı ya da sabit gelirli insanlar içmiyor. bu meredi üretici de içiyor, taşıyıcı da içiyor, satıcı da içiyor. sen adamın aylık ortalama gelirinden bir kısmını, bu meret yüzünden elinden alırsan, o da verdiği hizmete zam koyarak senin elinden alır ya da sen eline alırsın.
neyse, al eline, sen de mutlu ol, biz de.
30.05.2022 · 44. sıra
birarabira
29.05.2022 13:20 ~ 16:45