Sık geçen başlıklar

30 mayıs 2017 fenerbahçe'nin beştepe ziyareti 1

ekşi'de gör
doğru bir hamledir, ülkenin cumhurbaşkanına gitmek lazımdır. ancak; her maç "yaşa mustafa kemal paşa" diye bağırarak ata'sına olan bağlılığını ve sevgisini sonuna kadar gösteren taraftar, ilk önce o kupanın ata'sının huzuruna çıkmasını isterdi.

edit: hem yazarların uyarısıyla hem de haberlerde gördüğüm kadarıyla fenerbahçe basketbol takımı anıtkabir'e ata'nın huzuruna gitmişler. yani ortada herhangi bir garip durum yok, cumhurbaşkanını ziyaret etmeleri son derece normal bir hadise