doğru bir hamledir, ülkenin cumhurbaşkanına gitmek lazımdır. ancak; her maç "yaşa mustafa kemal paşa" diye bağırarak ata'sına olan bağlılığını ve sevgisini sonuna kadar gösteren taraftar, ilk önce o kupanın ata'sının huzuruna çıkmasını isterdi.
edit: hem yazarların uyarısıyla hem de haberlerde gördüğüm kadarıyla fenerbahçe basketbol takımı anıtkabir'e ata'nın huzuruna gitmişler. yani ortada herhangi bir garip durum yok, cumhurbaşkanını ziyaret etmeleri son derece normal bir hadise
31.05.2017 · 23. sıra
tugsavul
30.05.2017 18:34 ~ 19:46