Sık geçen başlıklar

30 mayıs 2016 istanbul trafiği 1

ekşi'de gör
tem ve d100 uzerinde dinlenme tesislerinin artik zorunluluk haline geldigini gostermistir.

neredeyse altima kaciracaktim hayvanlar!

edit: adam mesaj atmis 'yol kenarlari komple dinlenme tesisi eheheh' diyor. senin ben kedi canini!