kedili köpekli coinler bile 3 ayda %70 artmıyor siz 80 milyonluk ülkenin parasını bu hale getirmeyi nasıl başardınız şerefsiz herifler
Sık geçen başlıklar
30 kasım 2021 dolar kuru 2
ekşi'de görmerhaba,
çok kısa bir şekilde derdimi anlatıp, entry'mi bitireceğim.
yurtdışında yaşayıp, türk lirasının değer kaybetmesine sevinen ne kadar vatandaşımız varsa, hepsinin anasını avradını sikeyim.
seni unutur muyum hiç siyasal islam?
senin de ananı sikeyim.
teşekkürler ekşi, iyi ki varsın ama seni de sikeyim bana küfür etme fırsatı verdiğin için.
edit: ekşiye niye küfür ettiğimi soranlar olmuş.
abd'de yaşıyorum ve küfür ettiğim tek ortam ekşi oldu bir süredir. ingilizce küfür edince beni pek rahatlatmıyor. kırmızıdan yeşile dönünce ışık arkadan kornaya basan da yok, o yüzden gündelik hayatta da küfür etme durumu yok pek.
eski entry'lerime bakarsanız burayı bir süredir sadece siyasilere küfür etmek amaçlı kullanır hale geldim. eskiden tanım kasmak gibi güzel dertlerimiz vardı, bilirsiniz. artık yok onlar. ekşi artık eski ekşi değil. zaten ne eskisi gibi ki artık amına koyayım.
neyse, olayı daha fazla dramatize etmeden bitirmeye çalışayım.
ekşide takılmak artık benim için sigara içmek gibi.
bu yüzden hem içmek, hem de bırakmak istiyorum ve bu yüzdendir ki, devamlı sikiyorum.
--
bu arada küfür etmelik başlık olursa ve küfür etmek istemezseniz, ya da dava açılır diye çekinirseniz, bana başlığı gönderin, sikivereyim.
(bkz: retö)
çok kısa bir şekilde derdimi anlatıp, entry'mi bitireceğim.
yurtdışında yaşayıp, türk lirasının değer kaybetmesine sevinen ne kadar vatandaşımız varsa, hepsinin anasını avradını sikeyim.
seni unutur muyum hiç siyasal islam?
senin de ananı sikeyim.
teşekkürler ekşi, iyi ki varsın ama seni de sikeyim bana küfür etme fırsatı verdiğin için.
edit: ekşiye niye küfür ettiğimi soranlar olmuş.
abd'de yaşıyorum ve küfür ettiğim tek ortam ekşi oldu bir süredir. ingilizce küfür edince beni pek rahatlatmıyor. kırmızıdan yeşile dönünce ışık arkadan kornaya basan da yok, o yüzden gündelik hayatta da küfür etme durumu yok pek.
eski entry'lerime bakarsanız burayı bir süredir sadece siyasilere küfür etmek amaçlı kullanır hale geldim. eskiden tanım kasmak gibi güzel dertlerimiz vardı, bilirsiniz. artık yok onlar. ekşi artık eski ekşi değil. zaten ne eskisi gibi ki artık amına koyayım.
neyse, olayı daha fazla dramatize etmeden bitirmeye çalışayım.
ekşide takılmak artık benim için sigara içmek gibi.
bu yüzden hem içmek, hem de bırakmak istiyorum ve bu yüzdendir ki, devamlı sikiyorum.
--
bu arada küfür etmelik başlık olursa ve küfür etmek istemezseniz, ya da dava açılır diye çekinirseniz, bana başlığı gönderin, sikivereyim.
(bkz: retö)