Sık geçen başlıklar

30 ekim 2023 piyasadaki nakit krizi 1

ekşi'de gör
bravo mehmet şimşek'e, sonunda yaptıkları işe yaramış demek ki. şu an nakit krizi diye ağlayan esnaf, ürünlerine özellikle son 3 yıldır maaş artışlarının misli misli zam yaparak enflasyon yaratırken iyiydi, şimdi enflasyon düşürülmek için kemerler sıkılınca vay mehmet şimşek oldu. mobilya satandan araba satan, terziden kaportacıya hiç fark etmez, maaş oranları 2022'de kabaca %65 artarken %200 yaptınız mı yaptınız. e ne olacaktı bunun sonu. insanlar olmayan parasıyla ne kadar daha siz fahiş kar edin diye bu fiyatlara alım yapabilecek sanıyordunuz. enflasyonla mücadelenin ilacı resesyondur, kemer sıkmaktır, işsizliktir. şimşek yerel seçimi de atlattıktan sonra iki sene aralıksız acı reçete uygulamaya devam ederse ancak ülkenin alım gücü dengesini bulur. o zamana kadar enflasyon yaratma pahasına kendi karlılığını koruyanlar ağlamaya devam eder.