beşiktaşın en büyük problemlerinden birinin beşiktaş taraftarı olduğunu bir kez daha gördüğümüz maç.
takım kötü gidiyor mağlubiyet üstüne mağlubiyet, rezillik üstüne rezillik. bütün bunlara rağmen takımın 2-0 öne geçmiş, cumhuriyetin 100. yılını kutluyoruz güzel güzel. dakika 75 olmuş. taraftar ne diye bağırsa beğenirsin? “quaresma, quaresma” yahu hiç mi akıl yok sizde? hiç mi mantık yok. quaresma ne alaka? inanılır gibi değil ya!
31.10.2023 · 11. sıra
slania
30.10.2023 22:05