fenerbahçemizin puan kaybı halinde lige havlu atacağı, sonrasında ziraat türkiye kupasına odaklanacağı akabinde boktan bir takıma elenip ona da havlu atacağı, adeta havlu atmalara doyamayacağı bir maç.
az önce fenerbahçe başlığında gördüm: biri kalkmış demiş ki: "iyi gün taraftarısınız"
-biz iyi gün mü gördük amk.!
biz iyi gün bilmeyiz, bilakis mutlu-mutsuz her sezon, her maç umut eder karşılıksız severiz. aptal aşığız çünkü. keşke söküp atabilsek.
31.10.2021 · 1. sıra
suret035
30.10.2021 14:13 ~ 14:20