Sık geçen başlıklar

30 ağustos bütün türkiyelilerin bayramıdır 1

ekşi'de gör
şunun lafını etmeye bile değmez. tdk'ya göre böyle bir kullanım yoktur. ilber hoca da zamanında bunu bilal'e anlatır gibi anlattı.

bu ifadeyi kullanan ya cahildir ya da bölücüdür. siyasi görüşü de beni ilgilendirmez. kurbağanın yavaş yavaş ısıtıldığı gibi alıştırıyorlar. yemezler. g.tünüzden kavram uydurmayın. bu vatan algı ile kazanılmadı. ne idüğü belirsiz çöl farelerine de bırakmayacağız, atasını inkar eden hainlere de bölücülere de.

bu vesileyle bir kez daha dahili ve harici bedhahlarımızın .mına koyar, zafer bayramımızı kutlarım. bu günde yas tutan ve türkiyeli diye saçma laflar türetenleri de bedhah olarak gördüğümden onlar da sebeplensinler bu sözlerimden.