üst edit: başlıkta yılı yanlış yazmışım. tüik beni de etkiledi, yılı küçültmeye çalıştım.
ne güzel söylemiş leonard cohen
"herkes biliyor geminin su aldığını. herkes biliyor kaptanın yalan söylediğini. herkes biliyor zarların hileli olduğunu."
aralık ayı enflasyonunu %1.18 açıklayarak dalga geçilmiştir.
bu manipülasyon filan değil, bildiğin dalga geçmek.
%1 ne aq. bu ülkede neye %1 zam geliyor ki aylık enflasyon %1 açıklanıyor.
market orada, pazar orada. etin, sütün, elektriğin, peynirin fiyatı ortada.
milyonlarca emeklinin, memurun alacağı zam, enflasyona bağlı.
lan hadi anladık allah'tan korkmuyorsunuz, devran dönünce bileğinize takılacak kelepçeden de mi korkmuyorsunuz?
ayrıca enflasyon madem bu kadar küçücük oldu; ne diye vergilere harçlara %122 zam yapıyorsunuz evveliyatını mıncırdıklarım.
enflasyonu düşürelim ki yapılacak zam, daha da gövde gösterisi olsun. emekliler bu tabloya göre %16 civarı zam alacakmış.
reis oradan rahat rahat %14'de refah payı olarak biz yapıyoruz diyebilsin. şovlar başlasın.
enag'ın oranlarına göre bu zam oranı, %38 zaten. bu ayak oyunu sayesinde, çok ağır fakirleştiriliyor millet.
her şeyi geçtim; asgari ücrete %55 zam yapıldı. emekliye %30 yapsan ne olur?
işletmeler, maliyetinin arttığı oranda ürünlerin fiyatını önümüzdeki ay artıracak.
gözünüzün içine baka baka fakirleştiriliyorsunuz. fakirleştiriliyoruz.
04.01.2023 · 16. sıra
kalemi kilicindan keskin olan adam
03.01.2023 10:12 ~ 11:33