Sık geçen başlıklar

3 ocak 2023 memur ve emekliye %25 zam yapılması 2

ekşi'de gör
bu işin özeli devleti yok !
herkes karşı çıkmalı !

iki gün sonra devletteki mühendis 16.000 tl alıyor bizim şirkettekiler 18.000'i beğenmiyor diyen yöneticilerinize durumu anlatamazsınız !

devlette mimar 16.000 - avukat 17.000 alırken özel sektör kaç lira verecek sanıyorsunuz !

veya devlette hemşire 12.000 alırken özel sektör 25.000 mi verecek ?

akıllı olun biraz yahu !
22 yıldır özel sektörde çalışıyorum, benim bile zoruma gitti şu zam oranı

memur maaş artışı %25 - asgari ücret %55
beyaz yaka zam oranı en fazla %30 olur bu ay ... hadi bakalım
bu tablonun tek anlamı var:
devlet, memuruna bana mı okudun lan pezevenk diyor adeta.
%55 asgariye, %25 memura. asgari ücretli biraz mesai yapsa, memurla denk maaş alacak.
hahaahahahahha. kıyamam akp sana.

2 milyon eyt'liyi emekli etmek için, toplam 21 milyon memur ve emekliyi ateşe attınız.
memur ve emekliden kırptığınız pay ile eyt'den ne kadar oy gelir bilmem.
ama bu saatten sonra size oy veren memur, ancak atm memurudur.
şimdi önümüzdeki ay zam yağmuru başlayacak, işveren asgari ücret zammını ne yapacak.
halkın sırtına yükleyecek. sonra? sonrası pompa. kim altta kalırsa.

ayrıca; seçim üstü bir zam daha yapacaktır iyileştirme adı altında. haziranı temmuzu beklemeden olacaktır.
tam da bu yüzden az verdi şu an. adamlar yüzü kızarmdan, şu ortamda %25 zam açıklamak için etkinlik düzenliyor.
halka güveniyorlar çünkü. tepkisizliğe güveniyorlar. akıl tutulması.