bu işin özeli devleti yok !
herkes karşı çıkmalı !
iki gün sonra devletteki mühendis 16.000 tl alıyor bizim şirkettekiler 18.000'i beğenmiyor diyen yöneticilerinize durumu anlatamazsınız !
devlette mimar 16.000 - avukat 17.000 alırken özel sektör kaç lira verecek sanıyorsunuz !
veya devlette hemşire 12.000 alırken özel sektör 25.000 mi verecek ?
akıllı olun biraz yahu !
22 yıldır özel sektörde çalışıyorum, benim bile zoruma gitti şu zam oranı
memur maaş artışı %25 - asgari ücret %55
beyaz yaka zam oranı en fazla %30 olur bu ay ... hadi bakalım
05.01.2023 · 9. sıra
ozgur deniz
04.01.2023 00:06