Sık geçen başlıklar

3 ocak 2022 tüik enflasyon açıklaması 1

ekşi'de gör
"yüzde 10-20 ler açıklanırsa kendi seçmeni bile berisiyle güler" demiş bir arkadaş.

bunların seçmeni o kadar aşağılık ki, sırf erdoğan hükümetine bir şey olmasın diye, rakamların yükselmesini, reel açıklanmasını istemez.

tartışmasız bir durumdur bu.

10 lira yükselmiş dolar 5 lira düştü diye göbek attılar, niye? yaralı erdoğan hükümeti yediği yumruktan uyandı diye. doların düşmesini ve yükselmesini böyle irdeliyo bu gerizekalılar.