"yüzde 10-20 ler açıklanırsa kendi seçmeni bile berisiyle güler" demiş bir arkadaş.
bunların seçmeni o kadar aşağılık ki, sırf erdoğan hükümetine bir şey olmasın diye, rakamların yükselmesini, reel açıklanmasını istemez.
tartışmasız bir durumdur bu.
10 lira yükselmiş dolar 5 lira düştü diye göbek attılar, niye? yaralı erdoğan hükümeti yediği yumruktan uyandı diye. doların düşmesini ve yükselmesini böyle irdeliyo bu gerizekalılar.
04.01.2022 · 3. sıra
ahvalparanormal
03.01.2022 08:15 ~ 10:37