Sık geçen başlıklar

3 numara saç 1

ekşi'de gör
bir kadın olarak bundan iki sene önce yaptığım saç modeli. allah belamı vermişti o dönem, ben de uzun kıvır kıvır saçlarıma kıymıştım. şimdi düşününce iyi ki kıymışım diyorum. üç numara olmasa da kısa saça alıştım, şu an saçlarımı cool buluyorum.

edit: imla