bir kadın olarak bundan iki sene önce yaptığım saç modeli. allah belamı vermişti o dönem, ben de uzun kıvır kıvır saçlarıma kıymıştım. şimdi düşününce iyi ki kıymışım diyorum. üç numara olmasa da kısa saça alıştım, şu an saçlarımı cool buluyorum.
edit: imla
08.10.2017 · 44. sıra
gulen celinette
07.10.2017 21:45 ~ 21:46