emekliye, dula, yetime harcanan her kuruş helal-i hoş olsun. kamunun parasını 5’li organizasyonlara harcayacağına vatandaşına harca başkan. arada kuduranları biz aşılarız sen dert etme.
edit: 40 yaş civarıyım, çoğunuzun gelirinden fazlasını devlete vergi diye ödüyorum. dul bir anam var, evlatları olmasa babamdan kalan 2/3 emekli maaşı ile karnını zor doyururdu. biliyor musunuz emekli maaşı ne kadar? bu aya kadar 5.500 liraydı. bu ay 7.500 lira yatacak. en beğenmediğin evin kirası olmuş 4 5 bin lira. ne yiyecek bu insanlar ne içecek? boş boş konuşmayın, az insan olun. ya da konuşun… boş insan çok konuşur boş konuşur.
05.04.2023 · 21. sıra
prometyus
04.04.2023 00:00 ~ 00:02