arkadaşlar rica ediyorum aktroll orospu çocuklarına köpek demeyelim. köpeklerin ne suçu var amk? köpekleri seviyoruz <3
bir kullanıcı arkadaştan mesaj gelmiş: “orospuların ne suçu var, vatanlarını satmadılar.” diye. haklısın kardeşim, orospulardan da özür diliyorum. memleketimin orospusu bile vatansever.
04.04.2019 · 2. sıra
hippie blues lady
03.04.2019 12:24 ~ 12:35