Sık geçen başlıklar

3 mart 2024 galatasaray paylaşımı 2

ekşi'de gör
ghezal'ın transfer videosunda şinanaya gönderme yaparak resmi hesabından açıkça gs'ye küfür ettirdin.
rashica'nın transfer videosunda 35-40 m taraftarıma terörist dedin.
ali samiyen'e her maç küfür ettirdin.
geldin bu maç şinanay çalarak bütün tribünlere küfür ettirdin.

bu kepazeliklerinize sesimizi çıkartmadık.

ve utanmadan gelip şu paylaşıma kuduruyorsunuz ha?
olmasaydınız olm o zaman stepne. kendiniz olsaydınız. biz mi dedik 120 yıllık kulübünüzü gidin fenerin b yapın diye? sezonun en kritik maçı diye biz mi açıklama yaptık ufaklık?
layığınız budur. bundan sonra hepinize hak ettiği dilden.

yöneticileri çıkmış şu paylaşımla ilgili açıklama yapıyor. başkanları şundan tetikleniyor. bu bile mevcut jk yönetiminin 80'li yıllar kafasıyla yönetildiğini gösteriyor. yıl olmuş 2024 şundan tetiklenip böğürmek ne?
hangi takım yapmıyor?

tanım: kimin ne olduğunu çok güzel ifade etmiş paylaşım.

edit: şimdi fark ettim, entry debeye girmiş. renktaşlarım nasıl dolmuşsa demek asdjakjsd