bence iyi partiden ziyade asıl mhp bitti. iyi partiye yakın olup 6lı masadan haz etmeyen milliyetçi muhafazakar kesim için bir engel kalmadı.
edit: yukarıda yazılanlar sadece kişisel bir tahmindir. iyi partili değilim. akşener'in masadan kalkmasını da doğru bulmuyorum.
rte'nin karşısında terlik olsa oy veririm.
04.03.2023 · 13. sıra
perdido street station
03.03.2023 16:21 ~ 16:59