ümit öztürk sizi şampiyon yaparken alanya’nın golü ofsayttan sayılmazken neredeydin be apo, hatırlarsın dimi o dönemki trabzon maçını, şimdi fb/trabzon maçından trabzonun penaltısı var diyorsun ya.
hatırlar mısın bir takım şampiyon yapılmak isteniyor diyordun başakşehir’i kastederek sonra geri vites yaptın, ağlama boşuna eski mağduriyetleri yutmuyor artık millet ne senin ne de terim’in sevgili apocum.
04.03.2021 · 36. sıra
ari kovanina comak sokan
03.03.2021 21:32 ~ 22:52