Sık geçen başlıklar

3 mart 2020 ibb'nin müze ücreti zammı 1

ekşi'de gör
gerizekalı mısınız arkadaşım sırıtıyorsunuz? bir taraf zam koyar öbür taraf sırıtır, öbür taraf zam koyar bu taraf sırıtır. ne olduğunu zannediyorsunuz? iyi bir şey mi yani?

diğer her türlü zam gibi hoşumuza gitmeyen ve gelirimize gelen zamdan daha yüksek oranda yapılan zamdır. sebebi neydi ki?