bazı avrupa kluplerinin üye sayıları yanlış verilmiş...
arsenal'in nasıl 225 bin üyesi oluyo?
arsenal'in üye sayısı 0'dır. dernek değil çünkü.arsenal'in %68 hissesi abd'li yatırımcı kroenke'ye ,geri kalan hisseleri ise rus alisher usmanov'a ait.
ayrıca bayern'i daima elit bir azınlık yönetir. klübün %10 hissesi adidas'a aittir.yaklaşık %10 hisseside volkswagen'e aittir.
fenerbahce ve beşiktaşın üyeliği serbestte noluyo? barcelona mı oldular?
kuru kalabalığın üye olmasındansa elit bir azınlığın üyeliği daha iyidir.işte o zaman aziz yıldırım gibiler gelip klubü kendi üyeleriyle ele geçirip 20 yıl boyunca tüm rezilliklere
rağmen yönetemezler.bak başkan batırdımı ibra etmiyolar,düşürüyolar bitiyor.
not: gs'i zerre kadar sevmem göztepeliyim...
04.03.2017 · 23. sıra
popoya popo
03.03.2017 15:21 ~ 15:24