Sık geçen başlıklar

3 mart 2017 ultraslan'ın lisecilere savaş ilanı 1

ekşi'de gör
bazı avrupa kluplerinin üye sayıları yanlış verilmiş...

arsenal'in nasıl 225 bin üyesi oluyo?

arsenal'in üye sayısı 0'dır. dernek değil çünkü.arsenal'in %68 hissesi abd'li yatırımcı kroenke'ye ,geri kalan hisseleri ise rus alisher usmanov'a ait.

ayrıca bayern'i daima elit bir azınlık yönetir. klübün %10 hissesi adidas'a aittir.yaklaşık %10 hisseside volkswagen'e aittir.

fenerbahce ve beşiktaşın üyeliği serbestte noluyo? barcelona mı oldular?

kuru kalabalığın üye olmasındansa elit bir azınlığın üyeliği daha iyidir.işte o zaman aziz yıldırım gibiler gelip klubü kendi üyeleriyle ele geçirip 20 yıl boyunca tüm rezilliklere
rağmen yönetemezler.bak başkan batırdımı ibra etmiyolar,düşürüyolar bitiyor.

not: gs'i zerre kadar sevmem göztepeliyim...