Sık geçen başlıklar

3 kasım 2018 fenerbahçe sk açıklamaları 2

ekşi'de gör
bir galatasaray taraftarı olarak kıskanarak olayları izliyorum. çünkü maçı izlerken tv karşısında defalarca hakeme sövdüm, galatasarayımın hakkının yendiğini düşünüp öfkelendim,ardından zaten ruhsuz oyuncuların sahada silinip gitmelerine kızıp 2. golden sonra tvden acısını çıkarırcasına zap yapmaya başladım. maç sonrası olayları pek izlemedim. bant haberleri takip ederken haklıyızdır kesin diye yorumladım. fenerbahçe yönetiminin açıklamasını okuyunca anladım ki haklı falan değiliz. hatta reziliz. en kötü sezonunda ezeli rakibini kendi sahanda yenemiyorsan, konsantrasyon diye sallayıp 60 dakikadan 1 dk fazla top tepemiyorsan taraftarının sevgisine layık değilsin. ulan şu son iki gün fenerbahçe li olsam ligin dibindeki takımımın bu açıklamalarıyla arenadaki oyunlarıyla gurur duyardım. tebrik ederim.