şu bahis yapıp tutmayınca "şike" diye ağlayan ergenlere bayılıyorum.
herkesi kendiniz gibi sanıp her olayda bir "kötülük" aramayı bırakın. daha mutlu olursunuz.
04.06.2022 · 46. sıra
antonin artaud
03.06.2022 06:44